dinsdag 23 augustus 2011

Een zeldzaamheid in de trein


23 augustus 2011 

Ik heb een nieuwe baan, het ligt alleen 51 km van mijn huis vandaan, in Breda. Na wat rekenwerk kwam ik tot de conclusie dat treinen beter was dan met de auto. Ik heb dus een abonnement voor de trein gekocht. Het is wel een kleine twee uur rijden, maar er is vast een hoop te beleven op de ritjes van Rotterdam naar Breda en vice versa.  
Op deze eerste dag in de trein zijn de goden me goed gezind. Er zit een soort van goddelijk mannelijk persoon tegenover me, recht in mijn gezichtsveld op misschien maar twee meter afstand. Nog een heleboel plekken vrij in deze coupé maar deze verschijning kiest het beste plekje nl. recht tegenover mij! Het is zo'n man, of beter gezegd jongen want hij zou mijn zoon kunnen zijn, die je alleen tegenkomt in een aftershave reclame (het is dat het te ver gaat om er een foto van te maken....) Leeftijd? Ik gok een jaar of 20, zwart haar, bruine ogen, lange wimpers, minstens 1,95 lang, slank en ik vermoed ook wel een sixpack, maar dat kan je niet goed zien onder zijn kleding. Hij draagt wel bretels, toch maar aan mijn dochters vragen of dat in is of out.Nou goed,even genoeg over al dat moois, leuk maar betrekkelijk zullen we maar zeggen. Schoonheid is geen verdienste maar wel appetijtelijk om naar te kijken. Ok, terug naar mijn toetsenbord.......moeilijk.

Mijn plan was dus om van alles op te schrijven over wat ik in de trein meemaak, maar op deze dag kom ik niet verder dan te schrijven over deze zeldzaamheid die ik tegen kwam.Ik word teveel afgeleid, morgen meer.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten